خشک – سفت استقلال استقلال نظر استقلالی ها

خشک – سفت: استقلال استقلال نظر استقلالی ها اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری با «ستایش ۳» برمی گردم / عنایت بخشی

بازیگر سریال “ولایت عشق” گفت: طی ماه گذشته جهت بازی در فیلم سینمایی “زندانی ها” به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و سریال “ستایش ۳” به کارگردانی “سعید سلطانی” به من

با «ستایش ۳» برمی گردم / عنایت بخشی

عنایت بخشی: با «ستایش ۳» برمی گردم

عبارات مهم : سریال

بازیگر سریال “ولایت عشق” گفت: طی ماه گذشته جهت بازی در فیلم سینمایی “زندانی ها” به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و سریال “ستایش ۳” به کارگردانی “سعید سلطانی” به من پیشنهاد شده است است.

به گزارش سینماخبر، عنایت بخشی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین اوضاع جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به گذشته حالم بسیار بهتر هست. پیشتر مشکلاتی بود ولی خوشبختانه همچنان با ادامه روند درمان اوضاع بسیار بهتری دارم.

با «ستایش ۳» برمی گردم / عنایت بخشی

وی به همین جهت ادامه داد: مسئله مهم من واریس رگ های پا به خاطر سر پا ایستادن های طولانی در وقت دوران بازیگری ام هست. این مسئله همچنان با من همراه است ولی با درمان و مصرف دارو تلاش می کنم آن را اصلاح ببخشم.

بازیگر سریال “محکومین” راجع به فعالیت های خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: در حال حاضر دو پیشنهاد جدی جهت بازیگری در سینما و تلویزیون دارم که به امید خدا با آنها به عرصه بازیگری باز خواهم گشت.

بازیگر سریال “ولایت عشق” گفت: طی ماه گذشته جهت بازی در فیلم سینمایی “زندانی ها” به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و سریال “ستایش ۳” به کارگردانی “سعید سلطانی” به من

بازیگر سریال “ولایت عشق” راجع به دو پیشنهادی که جهت بازی داشته اضافه کرد: طی ماه گذشته جهت بازی در فیلم سینمایی “زندانی ها” به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و سریال “ستایش 3” به کارگردانی “سعید سلطانی” به من پیشنهاد شده است است.

بخشی با اشاره به قبول حضور در هر دو پروژه پیشنهادی خاطرنشان کرد: از نظر من هر دو اثر کیفیت خوبی خواهند داشت و کارگردانان خوبی هم دارند. هنوز فیلمنامه زندانی ها را نخوانده ام ولی به محض تماس از سوی ده نمکی جهت بازی در اثر حاضر خواهم بود.

واژه های کلیدی: سریال | بازیگر | زندانی | بازیگری | کارگردانی | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار