خشک – سفت استقلال استقلال نظر استقلالی ها

خشک – سفت: استقلال استقلال نظر استقلالی ها اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل در مورد قدس را محکوم کرد ، خرفت&quot، کره شمالی تصمیم ترامپ &quot

کره شمالی امروز (شنبه) طی بیانیه‌ای که از رسانه‌های دولتی این کشور منتشر شد، رییس جمهور آمریکا را جهت به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل محکوم کرد و با

در مورد قدس را محکوم کرد ، خرفت&quot، کره شمالی تصمیم ترامپ &quot

کره شمالی تصمیم ترامپ "خرفت" در مورد قدس را محکوم کرد

عبارات مهم : آمریکا

کره شمالی امروز (شنبه) طی بیانیه ای که از رسانه های دولتی این کشور منتشر شد، رییس جمهور آمریکا را جهت به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل محکوم کرد و بار دیگر او را “خرفت” خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ماه های اخیر و بعد از آزمایش های موشک های هسته ای کره شمالی، یکدیگر را به جنگ ترساندن کرده اند که تنش ها میان دو کشور را شدت بخشیده است.

در مورد قدس را محکوم کرد ، خرفت&quot، کره شمالی تصمیم ترامپ &quot

اکنون کره شمالی به محکومیت جهانی علیه تصمیم رییس جمهور آمریکا جهت به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل پیوسته و این اقدام را حرکتی “گستاخانه و زشت” دانسته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری دولتی KCNA، سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی اظهار کرد: با در نظرگرفتن این که این دیوانه خرفت، در شرکت ملل، آشکارا نابودی کامل کشور با اقتدار ما را خواستار شده، این اقدام آنچنان غافلگیر کننده نیست. ولی این حرکت به روشنی به تمام دنیا نشان می دهد که چه کسی منفور، سرکش و نابودگر صلح و امنیت دنیا است.

کره شمالی امروز (شنبه) طی بیانیه‌ای که از رسانه‌های دولتی این کشور منتشر شد، رییس جمهور آمریکا را جهت به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل محکوم کرد و با

هفته گذشته، دونالد ترامپ قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت آشنایی و اعلام کرد آمریکا سفارت خود را از تل آویو به این شهر انتقال خواهد داد. این تصمیم از جانب رییس جمهور آمریکا خشم مسلمانان سراسر دنیا را برانگیخت و ابراز نگرانی متحدان آمریکا و نهی این اقدام از جانب آنان را در پی داشت.

به گزارش KCNA، کره شمالی این اقدام آمریکا را “به شدت محکوم کرده” و “حمایت شدید و همبستگی خود را با مردم فلسطین که جهت برخورداری از حقوق مشروع خود مبارزه می کنند”، اعلام می دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا مسئول همه پیامدهای این حرکت گستاخانه و زشت خواهد بود.

واژه های کلیدی: آمریکا | کره شمالی | کره شمالی | رییس جمهور | دونالد ترامپ | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار